23 Kasım 2013 Cumartesi

milli kütüphane illallah !


Geçen hafta sınavlarım vardı vizeler; siz sormadan ben söyliym; iyiydi. Bu sene okul bitiyor mu ne la?
Son bir tane kaldı bakalım bakalım...

Neyse efenim bilenler hatırlar ben kolay kolay ders çalışamam;okul, ev (özellikle evim !) dikkatimi dağıtır, toparlayamam, cayarım. Ama miilli kütüphane öyle değil. İlk 15-20 dakkayı atlattıktan sonra saatte bir molaya çıkıyorum ama nasıl güzel geçiyor zaman. Maşşallah deyin Allah'sızlar !

İşte efenim sözün özü birkaç alt başlık altında milli kütüphane nefretlikleri;

*Deli sıra var girmek için. Yetmiyor anam yetmiyor. Kpss çalışan mezunlara, Gazi ve Ankara Üniv'lilere yetmiyor ! (haliyle) Vize ve özellikle ! final zamanı ebesinin ötekeresine kadar sıra oluyor. Saatlerce sıra bekle.... bilgisayarlar bozulsun; karmaşa yaşa... Bu memleket böyle ekmek kuyruğu görmemiştir yaaw !

*Önce bir açıklama yapmak isterim yurttaşlarım;
Ben kiiiii küfrü hiç sevmem 
Ben kiiii küfreden bana itici gelir
Ben kiiii ağız dolusu, dolu dolu küfreden insanın insanlığından şüphe duyarım
ammmmaaaa
Ben hiiiç etmem demedim
Bazen ederim; ama çok elzemse
Yani demem o ki;
Wc ihtiyacı gelince ve sigaraya çıkacağı zaman prize getirip taktığın o tablet prize değil afedersiniz ama bi yerine girsin !
Benim 8 saatlik orda kaldığım süre boyunca yarım saat oturup ders çalışmayan gavat
kusura bakma ama sen ne pezevenk ruhlu bir ibne'sin !!!
Bunca küfürden sonra kul hakkından bahsetmek garip kaçtığı için bu konuda yorumu size bırakıyorum.

*Benim sevdiğim caanım sarı ışıkları sen git led bembeyaz göz acıtan, pasparlak, loşluğu yok eden, dikkat dağıtan saçma sapan şeylerle değiştir. "Tarih affetmez" demişti bir prof. bi hafta önce DTCF'deki nostaljik tahta sıraları söküp saçma sapan sunta sıralar koydukları için...

*Kpss'ye önümde daha bayaaa zaman var; amma velakin sabah 9'da gelip akşam 10'da çıkan, her dersin her testinden 25 soruda en az 21 net yapan sayın vatandaş sen hangi vitamini yuttun, nerden buldun limitless hapını laaann ! Ben nasıl senin rakibin olayım?

Diyceklerim bu kadar;
Hala en net ders çalışabildiğim yer olabilirsin amma
Aşık olduğum o büyülü atmosfer olamazsın artık !!!
Sen ki benim için  masa, sıradan ibaret alalade bir mekansın,
Bu haline karın bile yakışamayacağı saçma sapan bir faydasın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder