24 Kasım 2013 Pazar

Göz Göz Oldum, Birleşince Söz Oldum


değişik bi gözle bak bana bugün...
hadi ! korkma, sorma, kurcalama...
bak bana bugün bambaşka bi yerden...

annenmişim gibi misal,
şefkatimi gör, kıyamayışımı,
seninle ilgili hayallerimi,
kendi egolarımı senle gerçekleştirmeyi,
sahip olamadıklarımı sende becerebilmeyi,
düşlerimi empoze edip de
"senin için en iyisini istiyorum" ayaklarımı...

evladınmışım gibi misal,
muhtaç oluşumu,
sana seslenip her daim sende uyumayı,
sana güvenmeyi,
istediğimi yaptırabilecek olmanın salak gururunu...
her şey hakkımmışcasına,
hayattan nasibini almamışcasına...

hastanmışım gibi misal,
ilgi göster, iyi bak bana,
sırtıma havlumu da unutma ama...

alımlı bir yabancıymışım gibi misal,
ilgini çeken ama yörüngeme giremeyen,
bir kadah ısmarlasan belki havaya girecek bişeyler
ama "alkol kullanmıyorum, teşekkürlerr"...

renkli bir balonmuşum gibi misal,
anlık, duraklık, bakımlık, uzaklık
inceden, gülümseten, özelden güzelceden...

radyoda güzel bir şarkı gibi misal,
beklenmeyen, isteyerek tüketilen, tekrarını bekleyen...

değişik bir gözle bak bana bugün...
hadi ! durma, yorma, savsaklama...

"dön bak bana gözlerim gülüyor,
seni gördüm göreli...."




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder