30 Mayıs 2013 Perşembe

geçen hafta #2


iki haftadır, hem hava şartları hem de bir miktar çok çalışanlı bir şirkette binbir farklı parfüm kokusu, oda spreyi ve SİGARA DUMANI'nın yüz metre öteden bile gelip beni rahatsız etmesiyle önce alerji, sonra alerjili grip olmuş vaziyetteyim. Dostlarım atarax ve mendiller denizi !
Atarax aslında tenimdeki kabarmayı önlüyo burnum, genzim için bişey yapamıyor, ama olsun buna da şükür. İçmediğim gün kaşıntıdan ölünce anladım değerini.


Hüshüs'ün ayrılmadan dakikalar önce bana verdiği son hediye...
bi nevi "bu da benim sana, bu da benim sana ayrılırken hediyem olsun..."


çalışan bir kişilik olaraktan nadir bulduğum izin günümde Burcc'la alışverişe vurduk kendimizi.
öğrenci adamım, maaşımı henüz almadım. o yüzden çok şey beklemeyin.
Ama diyeceğim bir şey var ki ; ben asıl en gerekli olan budur! diyerekten siyak kot almaya çıkmıştım :)


Gucci- Rush2'nun d&p formu. Alerji dönemimde almama rağmen (ki o dönemler yeni her türlü koku bende alerji yapar, o da bilinç altıma o kokudan nefret ediyorum diye kodlanır) severek aldım. Ömrü hayatında 3 çeşit parfüm kullanan ve bir elin parmaklarını geçmez koku seven biri olarak pek radikal bir karar olsa da, yaptım oldu!



Bir markette fıkra bulunca hemen 13-15 tane aldım. Falım iyi hoş da bir nazar!!! ya da yıldız!! ya da fıkra değil.



Gözümden 70-80 lirayı çıkarmıştım bir babet için. Mağaza mağaza gezdim, yok!
Ya rahat değil, ya pahalı, ya da absürt bişii. Noldu?
Gezdim gezdim her gün önünden geçtiğim mahalle esnafından aldım.
Ohhhh mis!!!
Tüm gün boyunca denediğim en şahane babetti.


Sırf rengine ve bayıldığım tarza yakın olduğu için aldığım ikinci babet sanırım genişleyene kadar anamı belleyecek !!!


Siyah kotun yanında koyu renk bir kot da alsam fena olmaz diyordum. Beğendiklerim çok pahalıydı, ve işin aslı çok da yoktu kaliteli pant. bedenime göre.
İş bu sebeple canımız kanımız, bizi her halimizle kabul eden LCW dan bu kotu almış bulunmaktayım. Şimdiden genişlediyse de o beni bayaa götürür.


İşte günün süprizi bu. Hiç aklımda yokken, hiç böyle bir ceket istemezken ne tarzı tarzıma uyan, ne rengini sevebileceğim bir ceketim oldu. Ve ben çok sevdim onu. Sonbahar gelse de giysem.
not; sizin lcw nın outlet'lerinden haberiniz var mı???!


Ard arda iki gün gratise gittik Burcc'la. Biri keşif amaçlıydı, biri de satın alma amaçlı.


Bir kere kapları, konseptleri süper bu Balm ürünlerinin. Çok da aşüfte olmayan pin up kızı candır yaaa !
Resmen her ürünün her kutusunu almak istedim.

Artık eski cehaletim olmadığı için rahat edemediğim konu yüzümdeki renk farklılıkları. 
Bilgen'in dediği gibi kibarlaştıramayacağım çünkü o beyaz tenliyken ten rengine olive diyebiliyor ama ben bildiğin "ölü eti" gibi bi tene sahibim:)
Bunu hep gülerek söyledim. Aama resmen öyle. Ölü eti gibi resmen tenim. Biraz sarı, biraz yeşil falan... Çocukken hep sarılık mısın? sorusuyla karşılaştım. Ve büyüdükçe, ve düzenli Akdeniz güneşinde kalmadıkça ten rengim iice alacalı bulacalı oldu. Yüzümde ton farklılıkları var. Yanaklarım bildiğin hastalıklı sarı, burun çevrem, çenem, göz altlarım, şakaklarım baya siyah...
O sebeple en azından göz altı kapatıcısı+ pudra ruh halimin iyi olduğu dönemlerde hep arkadaşım oluyor.
pudra öncesi de kuru bir cilde sahip olduğumdan özellikle burun çevrem, dudak kenarlarıma yoğurt gibi krem sürüyorum. yazın azalsa da en ufak rüzgarda her yerim çatlar.
Bende pudra ve kremi karıştırmayı akıl edene saygılarımı sunarak balm shelder aldım :)

İlk gün 32lira diye "dön yaa Burcc, dün nette gördüm 24 tl bir yerde. Oraya netten bakalım, ordan alalım" dedim. Eve gelip bakınca meğer 24 dolar mış da ben farketmemişim die ertesi gün uça uça aldık Burcc'la.


Şeklini çok pis iki şeye benzettiğim bu youtube videolarında gördüğüme göre pek bir meşhur ürünü de aldım fondeten veya balm shelderı sürmek için.


Böyle bir ürünü yazın pek terlememek için, terlesem de kokmamak için istiyorum. Pek kokmaz da benim terim olsun...
Kokusu güzel ama ilk kullandığım gün azcuuk fazla kullanıncave kokusuna yabancı olunca alerjimi ölesiye tetikledi. Gece kaç kez uyanıp hapşurdum tıksırdım.




Ve gelelim hayatımın aşkına !!!!
Bu benim hayatta en sevdiğim tatlı, en sevdiğim aburcubur, en sevdiğim yemek hariç ürün. Ne derseniz diyin artık.
Beyaz çikolata sevmem! Fındık hiç sevmem! Hindistan cevizi hiç hiç sevmem!!!!
AMA BEN NASIL OLUYOR DA BUNA ÖLÜP BİTİYORUM. Eriyorum ve aşkla bitiyorum.
Diyeceklerim bu kadar !!!
Çok bulunabilen bir ürün değil, ya da ben bulamıyor idim.
İki günde 2 paket alıp (4erli paket) saniyede bitirdim ve rekora koştum haz ve tatmin konusunda.

Sevirem sizi.
Beni özleyin anacııım.
BAYYYY!!!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder