5 Mayıs 2013 Pazar

Anneler Günü Reklamları...


  Malum eskisine oranla anneler günü reklamlarında ürün tanıtmak, anneni seviyorsan mutfak robotu alırsın, ona pırlanta aldırırsın mantıklı reklamlar yok. Eğlenceli, sevimli, sadece marka adının geçip kısaca bir kendilerini hatırlatıp geri kalan bütün ilgiyi annelerin üzerine çeken reklamlar çok moda.
Çok hoşuma giden reklamlar var. Teknosa'nın reklamını görünce aklıma geldi. Son zamanlar en sevdiğim reklamların yüzdelik çoğunluğunu bu reklamlar oluşturuyor.


Reklamın matığı ŞAA- HA- NEE !!!
Ancak yönetmen kötü mü iş çıkarmış, yoksa skeçler arası bıçak gibi kesik olması mı, havada mı kalıyor bir şeyler, çocuğun oyunculuğu kötü de ondan mı bilmiyorum; bi sevemedim. Amaa dediğim gibi mantığa öldüm bittim yane.

Gelelim benim favori anneler günü reklamlarıma;

TOP 5


Asuman Damak sen nasıl bir oyuncu, nasıl bir seslendirme yapan insansın. Tonlamanla, vurgunla her cümlede bende bir senaryo canlandı, oynadı. Ayrıca o müziği yapan, sözleri yazan arkadaşların eli öpülesi. Canım sıkıldıkça açıp dinlediğim çoook oldu. It's the favorite valla.




"Cefakar ve pek vefakar analar... Kıymetini bilmez davarlar !!!" adlı çalışma...




"Kaybedilen en değerli varlıklar....." adlı kompozisyon ve altından çıkan bince duygu, tonca senaryo...
Gözler yaşarmasın da naapsın?
Sade, mantıklı, öz ama feci vurucu, muhteşem bir ses ve şarkıyla da taçlanmış başarılı işin tanımı...




Şarkısını sevdiğim, baştaki ufaklığa bayıldığımmmm (özellikle sonda) bir reklam.




Anneler günü reklamı değil ama olsun, o da bu kategoride bende. Bildiğin anam-babam usulu bir teyzenin başrolünü devleştirip beni kendine hayran bıraktığı reklam. Eğlenceli ve güzel. Özellikle madde 7'de öyle gülüyorum ki; teyze Allah müstahakını versin yani :)

Sevirem sizi aybalalar...
Şimdiden annelerin annelerin kutlu olsun.
Yavrucaklarda hediyelerini hazır etsin...
Ama nolur duygusuz bir paket, maddi bir parça alacağınıza içinize duygunuzu da kattığınız (el yapımı mümkünse) hediyeler verin.
En azından aldıklarınıza notlar yapıştırın, süprizler hazırlayın, güzel sunumlar yapın, evde bir yerlere saklayın ve ona kroki ile bulmacalarla sunun, dışarda atratsiyom hazırlayın...
Ama en çok öpün.... sarılın... Sevin... ÇOK SEVİN...

Benim gibi anneler gününü annesinden uzak kutlayanların hepsi de telefona yapışın.

Adio...



2 yorum:

  1. Televizyon özürlü biri olmama rağmen bazen sırf yaratıcı reklamları keşfetmek için kanalları şöyle bir dolaşırım ama yukardaki reklamlardan çoğunu (hatta biri hariç hepsini) izlememiştim sayende keşfetmiş oldum aralarında gerçekten yaratıcı çalışmalar var:)
    Ayrıca en kısa zamanda anneciğine kavuşman dileğiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende güzel bir reklamı bin defa izlerim, reklamlar çıkınca kanal değiştirme ihtiyacına pek girmiyorum (tabi saçma sapanları asla katlanamıyorum)
      yeni ve güzel bir reklam için renault'nun yeni reklamlarına bakabilirsin :) girls versiyonunu izle ama :D
      annecim için de dileğine katılıyor ve tez zamanda gerçekleşmesine dua ediyorum. çok saol.

      Sil