7 Şubat 2013 Perşembe

look at that!


Bu şarkıdan yola çıkarak aklıma geldi
+
Şu ara herkesin yaptığı şu 11 gerçek mimi
=
zaten bildiğiniz bir "bunları biliyor musunuz?" yazısı oluştu.
Çok değil, birkaç şey yazıp kaçıcam.

*İçinde gonca kelimesi geçen bütün şarkıları, en azından o cümleyi üzerime alınıyorum, evet.

*Adımı herkesin ağzına yakıştırıyorum; ancak kendim söylerken o kadar garip geliyor ki !!!
(Adın ne sorusu en sevmediğim sorulardan biri herhalde. Türkçe'nin en zor seslerinden, yamuklarından biri -g sesi,üstelik de başta. Birde nazallaşan n ve g'den sonra gelince çirkin olan o sesi...  Her adımı söyleyişte nasıl tonlayıp, nasıl söyleyeceğim sıkıntısı aklımdan 2saniye geçiyor, evet)

*İyi bir film, iyi bir dizi, iyi bir kitap karşısında kendimden utanıp, aciz hissedip yazdığım, yazmak istediğim, hayal ettiğim her şeyi yakıp atasım geliyor, evet.

*Çok güzel bir şey izleyince ve o devir bitince kendi hayatıma döndüğüm o on saniye burnum sızlıyor, ağlamak istiyor ve garip bir melankoliye giriyorum, evet.

*Şubat dizisine aşık oldum şu ara. Geç buldum, asla bırakmam herhalde,evet.
(Bu diziyle ilgili ayrı ve uuppuzun bir post yayınlayacağım, izleyin; benden söylemesi)

*Çok güzel bir şey görünce, duyunca, izleyince onu herkesle paylaşmak istiyorum, herkes görsün istiyorum, evet.

*Tiryalik, alışkanlık, bağımlılık... ne derseniz işte; ondan vazgeçilebiliniyormuş, evet
(Nerden mi biliyorum; kola içmiyorum artık aa dostlar, ordan)

*Yeğenimi şu an yanında olduğu ve adını söyleyebildiği için kardeşimden kıskanıyorum, evet.

*Yalnızlık en büyük fobim, evet.

*Her gece en az bir kez ölümü düşünürüm, evet.
(Şu an ölsem, beni şöyle bulsalar, bu yorum yapsalar diyerekten odamı toplamışlığım, kılık kıyafetime dikkat etmişliğim, telefonumu tuşkilidine almışlığğım vs. var, evet)

*Tek başımayken benden büyük paranoyak yokmuş, evet.

*Hayatta herkese verdiklerimi yerine getirmek için didinip yırtınırken kendime verdiğim sözlerin neredeyse hiçbirini yapmamışım, evet.

*Kendimi sevmediğim doğrudur, evet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder