12 Şubat 2013 Salı

Happy Birthday For Me


Ben günlük görevi görmekte olan bir ufacık toz zerresiyim kocaman internet evreninde. Sahibim  kendini çokca şey sanan bir kız çocuğu daha.
Ne yazacağına karar veremediğinde hor kullanıp arsızca karaladı üzerimi. 
An geldi, güzel birkaç kelam gezindi klavyenin üzerinde.
Özendi, kırıldı, heves etti, umutlandı, somurttu, üzüldü, sıkıldı...karşımda.
Ama günü-saatiyle bir yıl oldu ben doğalı...

Aslında sahibim olacak hayalperestin birçok düşüncesi var.
*sanki yapabilecekmiş gibi, pehhh !
Şımarık ve yüzsüzce sadece istemesini, dilemesini bilen ama kılını bile kıpırdatmayı beceremeyen bir amatör.
Beni yaratmayı o kadar uzun süre düşündü ki -bir yıldan fazla zannedersem- açtığında şaşırmıştım.
Daha da şaşırdığım konu ise bir yıl oldu ve vazgeçmedi. Bunun ne kadar büyük bir olay olduğunu bilemezsiniz siz...
Ama ben bana hükmeden bu arsız kız çocuğunu tanıyorum... ve şaşıyorum...
Gerçi bana çok ihtiyacı olduğu bir gerçek. Hatta bana muhtaç, dışarıya açılan mikrofunuyum ben onun. Ulvi bir amaca hizmet ediyorum yani bir nevi...
İnsanlık vazifesi :)

Yaşamak, büyümek serpilmek istiyorum. Şu dünyanızda kendime yer edinmek istiyorum daha da...
Daha fazla doğum günü görmek istediğim bir gerçek, saklamıyorum...

O zaman gelsin mi;

İYİ Kİ DOĞMUŞUM...
İYİ Kİ SİZİ TANIMIŞIM...
İYİ Kİ BENİMLESİNİZ...

not; kendime bu şarkıyı seçtim, hadi sizde dinlemeden gitmeyin...


1 yorum: