12 Ağustos 2012 Pazar

KOD ADI; RÜZGAR GİBİ GEÇTİ = YAZ



       Uyku düzeni malum olunacağı üzre sıfır… Benim normal halim, kimse şaşırmadı tabi ki J Ama bu sefer mantıklı bir bahanem var… Oruç, sahur falan... Gece daha doğrusu sabah, 5’te yatıyorum. Öğlen 11 buçuk gibi uyanıyorum. İkindi 5 ile 7 arası uyuyorum bir de. Ve sürekli uykusuzum. Uykumu rahat alamıyorum. Anneciğim yazık benim için döşeği yeniledi. Gıcır yani, sıfır ve pofuduk. Ancak gel de bunu belime anlat. Yine annemin verdiği canım yastık resmen boynuma düşman… Malum fıtık falan feşmekan.

Neyse tatil bitti bitiyor bile. Ankara’ya gidişim eylül 10’dan sonrası diye kararlaştırmıştım. Ancak okuldan arkadaşlarla konuştum da, dershanelere etüt hocaları ağustosta alınır geç bile kaldın dediler. Son sınıf olarak bir dershanede en azından hafta sonu etüt hocalığı yapmak istiyorum, tecrübe olsun. Ağustos da gitmem tabii de Eylül başına çekildi iyice gitmem. Yolcudur Abbas, bağlasan durmaz hacı !

Ahh ahh, bu yazıyı okuyan ablam napıyordur şimdi acep? Nadia kesin kızıyordur şimdi tatil erken bitiyor edebiyatımı. Çünkü kendisi bu yaz hiç gelemedi yanımıza, çalışıyor. Ve hatta şubat tatilinde de gelmemişti. Özledik kızzz seni… Babam dün dedi ki efkârlı efkarlı , “koca sene Nadia’sız geçti beee…” Elif teyzesini tanımıyor hiç. Şimdiden Bebü bile diyor da seni göremiyor. Kurbana inşallah diyelim mi?

Bir arkadaşı evlendirdik bu yaz -gidemesem de- şimdi de bir kuzen evlenecekmiş. Valla kıskanmaya başlıyorum haaa! Milletin okul bitmiş (! ) hayırlısıyla. Bir yıl kendilerine çalışma, iş bulma, tayin bekleme vs zamanı ayırmışlar. Şimdi de evleniyorlar. Darısı başımıza, bakalım..

İnanır mısınız bilmem ama bir Antalyalı olarak bu yaz sadece 3 defa denize gitmeyi kendime bir utanç nişanesi olarak görüyorum. Artık ramazan ve bayram sonrası inşallah.

Öyylllee işte… Bir tatil daha geçti gitti. Gelirken görür gibi olduk bir, bir de gidişinin tozunu  yuttuk, oldu-bitti…

İyi tatiller… Tabi tatil yapabilenlere. Başta Nadia’ya ve Şırnak’ta olan Hüshüs olmak üzere çalışanlara  Allah kolaylık versin…

1 yorum:

  1. kıyamam nadia ya sen yine iyi yırttın ama yavrum yazık ne yeğen sevebildi ne ailesiyle hasret giderebildi bu arada ben de seni özledim hea ben de eylülün en geç ikinci haftası orlardayım bebek

    YanıtlaSil