7 Nisan 2013 Pazar

Yalın - Aşkı sonunda



Yalın'ın sesine aşığım. Belli modlarım vardır; tam onun adamı, tınısı.
Ne zaman saf ilişkiler, yeni yeni karında kelebekler, aşık, naif temiz çocuk sahnesi görsem, kurgulasam sol baloncukta alt fonda hemen yalın çalıyor.
Tam ilkbahar, yaz sesi bence. Alttan alta hep bir pozitiflik, hep bir yüzde tebessüm mimarı Naif, eli yüzü düzgün, ne şeker adam yaaa.
Dünyada nadir, hele erkeklerde çok daha az; resmen içinin güzelliği yüzüne vurmuş yaa, marshmallow gibi yaaa, yanıkları sıkılası :)

Neyse işte, bu şarkıya da bayıldım. Canlandıran, içine yaşama sevinci koyan bir şarkı da ben bu klibe taktım abi.

Bir kere kızın anası niye cadoloz? Niye kızın oğlanla görüşmesi yasak?
Bir de lise talebesisin sen yaaa! Ne o öyle akşamın bir körü oğlanı odana alıyorsun, karşısında ne oynadın be kızım ! Bir de sonra öpüşüyon, kim bilir o yol nereye gider? Oğlan tecrübesiz saf bir tipe benziyor, önlemini almaz, sonra kucağına bebeyi alınca anan sokağa atar kesin seni (yaa görüyor musun, anası anlamış baştan da o yüzden kızıyormuş; vazgeçtim cadoloz demekten.) Hep özenti bunlar, batının yanlış yanları bu sahne. Sen yapsana yeşilçam romantizmi. Kıza haberini verirsin, kızın evinin duvarına dayan, karşı binaya yansıt projektörünü, kız izlesin. İlla niye odası, niye ten tene, niye mıç mıç !

Olmaz böle şey.
Ne çektin be evladım ! Romantik görüncem diye ne masrafa girdin. Armut suratını beğensin diye ne koştun be kızın peşinde. Yazzııığk, ne yapsın o da o anayla, anca seni buldu.
:)
Beyaz Show'dan sonra keşfettiğim Vasfiye teyzeye de telmihimi yapmışken, güzel bir sahnesini de paylaşayım, benim gibi yalan dünya izlemeyenler görsün ;


4 yorum:

  1. hi hi güldürdün valla.
    :)
    pozitif kaaal.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen hep gül inşallah.
      pozitifim pozitifsin pozitivistiz merak etme ;)

      Sil
  2. Hahahahah çok eğlenceli bir yazı olmuş buuuu :))

    YanıtlaSil