27 Nisan 2013 Cumartesi

Ne Diyeydiler?


Yeni bir işe başladım millet.
şimdilik her şey süper.
malum okulun uzaması gibi durumlardan seneye bizimkilerden pek para almayacağım.
hatta hiç  :(
o yüzden iş şarttı.
zaruri- olmazsa olmaz- mecburi...
neyse işte iş aradım bir süre,
bulamadıkça moral sıfıra indi tabi bir ara.
tam da umudumu kaybedip bayaa depresife bağlamışken buldum bu işi.
ortamı, çalışma şartlarını, beraber çalıştığım insanları çok sevdim,
ilk izlenimler çok güzel yani.
umarım değişmez,
umarım bozulmaz,
umarım güzel olan her şey gibi bunun da sonu gelmez :(


neyse onu bunu geç de...
iş yerindeki 3-5 kız (kiloları 53,55, 50 arası değişkenlerle seyreden)
sürekli kilo muhabbeti, göbek yakınmaları, nasıl diyette olup nasıl az yemeleri gerektiğinden bahsedip duruyo.
bildiğin iş yerindeki en şişman kişi benim.
biliyoruz bunu tamam zaten
göz var nizan var da
ee be kardeşim kilondan utan yaaa
sürekli yakınıyorlar ve ciddiler
form çayları, şekersiz çay içmeler, hiçbişey yememeler tamam da
insan diyetini kenbdine yapar yaa
sürekli konuşuyorlar !!!
artık utanıp sıkılmaktan,
kızarmaktan vaz caydım :(

eee napcan?
Millet seni mi takacak şişmansın diye?
ne diyceklerdi?
sen dombiksin mi diyeceklerdi?
sen yiyorsun diye herkes göbek mi yapsın diyeceklerdi?
ne çektin be gonca !
herkes diyetten bahsedip espri yaparken sen varsın diye suscaklar mıydı?
ne çektin be kızım !!!

ama bazıları da suyunu çıkartıyor artık bu durumun !!!
hayır yani derdiniz nedir be kardeşim,
Allah'tan belanızı mı istiyorusunuz ???

bakın videoya da azcık feyz alın !
adio ;)

it's not a game
it's not a joke
it's your life !!!



2 yorum: