10 Eylül 2013 Salı

BEDEL ...


hayatta her şeyin bir bedeli var....
haksızlığa tahammül edemeyişimden mi,
ak-kara ayrılsın, herkes hakettiği karşılığı görsün, herkes eşit değil ki aynı sonuçları görsün düşüncemle mi bilmem ama
ben buna çoook inanıyorum.
Hayat felsefelerimden biri hatta...

HAYATTA HER ŞEYİN BİR BEDELİ VAR !!!!
ve olmalı .............................................


Bu uğurda bazen elinde kırık bir kalemle hakim,
Sorgusuz sualsiz bir memur,
Elinde sopa bir öğretmen 
Bazen de işte darağacında çırpınan olabiliyorum.

Acımam yok pek, istemiyorum da...

Duygularımda çeker kimisi acısını,
Kimisi düşüncelerimde,
Kimisi sözlerimde,
Kimi tavırlarımla....


Bugün ağır bir bedel ödüyorum, yaptığım her şey ve dahası yapmadıklarım için...
Tüm ağır toplarla saldırıp içimi viraneye döndüyorum,
Derbeder, bir başına attım ruhumu sokaklara, bir süre şehir surlarından içeri almıyorum...

Toy çocuk değil, alışkın cezalarıma,
Ancak yine de dilinde biraz edepsiz! biraz saygısız!! biraz isyankar!!! bir şarkı dolanıyor öylece;



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder