27 Ağustos 2013 Salı

what's up?



uzun zaman bişeyler karalamayıp da bloga dönmek her zaman tökezlememe sebep oluyor...
yazı stilim, yazdığım konular, olaylara bakış açım falan değişmiş oluyor farkederseniz her yaz sonrası...
ve onca aradan sonra yazamıyorum... kitleniyorum...
eee bu sorunsalı zaten bahane olarak kalkan gibi önümde tutmadığım tek anımı hatırlamıyorsanız;
ben yine ben'liğimi yaşatıyorum demektir...

selaaam, naber millet? diye giriş yapayım gerisi gelir dedim...
WHAT'S UP GUYS???

bir de minnacı bir arabesk ekledim.
bilirsiniz beni; arabesk atar damarım benim :) 

ara verdim sana...
unuttum, nefesinin yüzümle çarpışmasını...
mükemmel bakışını, içten gülüşünü...

hazır ara vermişken sana;
çarçabuk unuttum sesinin çınlayışını;
cümle aleme raks edercesine yaşayışını
elimde olan tek mucizeyi kaybetmenin acısını...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder